lørdag den 16. august 2014

1,5 ÅR MED MIN ELSKEDE BRUMBASSE ♥︎


Idag er en fantastisk dag. Idag har mig og Alexander været sammen i 1,5 år. Det svarer til 18 måneder, hvilket er dejlig lang tid, når man er 19 og 20 år. Men vi elsker hinanden, og det er helt naturligt for os at være sammen.

Det er så skønt at have fundet en person, som man ikke behøver at opstille en facade foran. En person man kan være 100 % sig selv overfor, selv når der indgår fjol, prutter og mere seriøse emner.
Noget af det bedste ved Alexander er, at han bare accepterer mig. Han har ikke på noget tidspunkt prøvet at ændre mig. Selvfølgelig har jeg lyst til at ændre mig til det bedre for ham, og er det ikke også sådan, det burde være? At man er sammen med den person, der får det bedste frem i en?

Nu er det jo trods alt vores månedsdag, så jeg vil smutte igen. Den står på mange flere skøre ansigter, kild og kys lige nu. 

Vi ses imorgen!

4 kommentarer :

  1. Tillykke med dagen søde! :D

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med jeres 1.5 år:-)
    Som I ved så synes jeg, at I passer perfekt sammen.
    Nyd hinanden.

    Må jeg anbefale et super godt spisested i Roskilde:
    http://mariahoffbeck.blogspot.dk/2014/08/middag-pa-restaurant-vigen.html

    Hilsner fra Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Tina :)
      Det er vi begge to meget glade for, at du synes :)

      Vi har godt set indlægget og nøj, hvor ser det bare lækkert ud. Dog er det også enormt dyrt. Det er desværre ikke lige i vores budget, når vi begge kun er på SU.. men så må vi jo huske det til om et par år ;)

      Slet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!