søndag den 17. august 2014

LIDT FLERE (POSITIVE) TANKER OMKRING SKOLESTART


Jeg lovede jo, at I ville høre fra mig idag - så her er jeg! Hej med jer!

Som jeg tidligere har skrevet her på bloggen, så var skolestart noget, jeg har gået og frygtet enormt meget i min meget forlængede sommerferie. Heldigvis viste det sig, at de fleste af de ting, jeg havde gået og været nervøs for, overhovedet ikke var spor slemme.

Jeg snakker utroligt godt med to af pigerne fra min klasse. De har virkelig sørget for at give mig en fantastisk snart i 3.P! Hele den første uge har det været på grund af dem, at jeg havde et kæmpe smil på mit ansigt og en god mavefornemmelse, da jeg sad i bussen på vej hjem.

Det er altid det sociale, jeg frygter mest, fordi jeg åbenbart er en kæmpe klovn til det der med andre unge.. derfor er jeg bare så, så lettet. Jeg tror ikke, at jeg ville kunne beskrive det for jer, der ikke kender mig så godt, som det utroligt "neurotiske" menneske, jeg er. Så det dropper jeg bare. Jeg er lettet, okay?

Lidt senere på dagen vil jeg smide mine "første skoledag"-negle op på bloggen.
Hygge hejsa skønne læsere! :)

2 kommentarer :

  1. Hvor er det fantastisk at du har haft en god skolestart! :)

    SvarSlet
  2. Det synes jeg virkelig også! Det er så sjældent, at jeg møder nogen, der rent faktisk virker til at bryde sig om mig. Så det er virkeligt langt bedre, end jeg overhovedet kunne have forventet :)

    SvarSlet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!