onsdag den 13. august 2014

FØRSTE DAG I 3.G (IGEN)!

Uha. Jeg har gået og gruet for den her dag i flere måneder. Jo tættere på, jo værre blev nervøsiteten. Der er så mange ting, der har kørt rundt oppe i mit hovede, omkring det der at starte i en ny klasse midt i gymnasietiden. Hvad vil de synes om mig? Et jeg blevet dum? Er jeg for stor til, at de vil kunne lide mig? Er jeg grim? Hvad med min tøjstil?

Det er helt utroligt, hvor mange ting, jeg har gået og været urolig over. Nu er første dag overstået, og jeg synes helt ærligt, at det var en succes.

Jeg er så ubeskriveligt lettet, at jeg næsten kunne flyve hjem derfra. Min nye klasse er enormt sød, selv lærerne virker helt okay - eller i hvert fald dem, jeg mødte idag. Der var ingen akavede præsentationer foran hele klassen, da det blev klaret stille og roligt med klør fem og et hej. Hvor var det fedt!
Desuden var jeg ikke den eneste nye i klassen. Det beroligede mig også en hel del.

Nu skal jeg bare lige huske mig selv på, at jeg altså går i 3.P - ikke 3.T, som jeg gjorde på det gamle gymnasie. Men det er en meget lille ting, når stedet er så fedt. Det virker helt vildt moderne og afslappet.

Lige nu er jeg mere eller mindre overbevist om, at jeg nok skal falde til.
Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer :

  1. God eftermiddag søde,

    jeg håber bare du falder godt til, får gennemført og er kommet det skridt videre.
    Pøj pøj videre frem.

    Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. God eftermiddag Tina :)

      Jeg er virkelig glad for de søde ord, da anden dag (idag) langt fra gik lige så godt som den første. Men sådan nogle dage er der vel for alle, ikke? :)

      Slet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!