onsdag den 3. september 2014

DU GØR MIG LYKKELIG


Ja, det er to gamle billeder, jeg viser jer, men hvilken forskel gør det?

Ordene er de samme. Ansigterne er de samme. Følelserne er de samme.

Jeg kan simpelthen ikke sige det nok gange, hvor vigtigt det er at have en person i sit liv, der er der for en ligegyldigt hvad. Den person er for mig Alexander. Han er der altid for mig, når jeg har brug for ham - og jeg er der altid for ham.

Der er ingen tvivl i mit hjerte om, at det vil blive ved med at være sådan i lang tid. Vi har været ude i noget rod sammen, hvor Alexander tvivlede på, om han stadig elskede mig. Men vi fandt ud af det, fordi vi ville være sammen med den person, der gør os lykkelige. Vi ville ikke bare være sammen med den slankeste eller mindst behårede person. Sommerfugle i maven ved synet af et flot ydre er ikke det, vi gerne vil.

Vi vil være lykkelige. Og det er vi.

Godt nok er det "kun" i weekenderne og feriene, at vi kan være sammen i løbet af de næste 10 måneder. Men vi må holde ud, og få det bedste ud af den tid, vi har sammen.

Hvem gør dig lykkelig?

10 kommentarer :

  1. Kender alt for godt langdistance! Det er møg svært!
    Hej!
    Jeg har selv lige startet en blog op sammen med en veninde, som jeg håber du måske vil tjekke ud og evt. følge på Bloglovin :)
    Mange hilsner Amalie
    sundesager.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved nu ikke, om jeg vil sige, at vi er i et langdistance forhold :) Det tager trods alt kun 22 minutter med bil.. dog minimum 1,5 time med det offentlige. Desværre har ingen af os hverken vil eller kørekort :)

      Men du har så ret! Det er møg svært!

      Det vil jeg da meget gerne! :D

      Slet
  2. Hvor er det dejligt at læse at I har det så godt med hinanden :)
    Når man kun kan ses i weekender og ferier, gør det at man sætter mere pris på den tid man så har sammen. Jeg er sikker på at i nok skal klare det! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg meget glad for :)
      Og som altid Bøffe, har du ret. Man sætter meget mere pris på tiden - tilgengæld går den også bare så meget hurtigere! :(

      Jeg elsker din tro på os :D Vi har den også selv ;) haha

      Slet
    2. Det er rigtigt. Der er altid den negative tid ved kort tid sammen. Den går alt for hurtigt. Men det er lige netop det der gør at man værdsætter den mere og sørger for at bruge den på gode ting :)

      Er da glad for at høre I også har den tro på jer.. Men ville blive meget overrasket, og nok også lidt bekymret, hvis ikke I havde ;)

      Slet
    3. Det er klart, at man værdsætter den langt mere! Men åh, hvor ville jeg ønske, at det ikke var nødvendigt at skulle slæbe sig igennem hverdage for at kunne være glad i weekenderne :/

      Hvis vi ikke havde den tro, så burde vi nok snakke lidt om, om det overhovedet burde være os ;)

      Slet
  3. Nurh hvor er det bare sødt! Og sikker nogle søde billeder!<3 Al den kærlighed :)
    Mine to niecer gør mig utrolig lykkelig :)

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Aw tak! :D

      Hvor er det bare dejligt, at man kan finde lykke på flere måder end kun en! :D

      Slet
  4. Jeg er så glad for at i har det så dejligt sammen! Martin er også den som jeg altid kan regne med :) <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde! :) Jeg er også rigtig glad for, at du har Martin :D

      Slet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!