tirsdag den 16. september 2014

NYT NATTØJ TIL DET KØLIGE EFTERÅR!

Basic top - 49,95 kr.

Natbukser - 129,95 kr.

Jeg har virkelig manglet et par gode natbukser nu, hvor det er ved at blive mere køligt i vejret. Jeg har nemlig kun short, natkjoler og jogginbukser. De to første ting kan let blive lidt for koldt om efteråret og vinteren, hvorimod at jeg får det for varmt med både jogginbukser og dyne på.

Derfor er jeg så glad for, at jeg havde et promotion card til H&M på 50 kr. fra, da jeg købte mit nye træningstøj (link). Så jeg betalte altså kun for natbukserne, hvilket jeg synes er helt fint, eftersom de er så flotte! Det er lige mig med sådan nogle bløde, ternede natbukser i fine, kølige farver.

Nu kan jeg ikke vente med at tulle rundt i dem i weekenden, drikke en kop te og læse en god bog.

Hvilken slags nattøj kan du bedst lide?

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!