tirsdag den 28. oktober 2014

STUDIETUR TIL LONDON!

Onsdag morgen kl. 5:20 skal vi mødes i lufthavnen, hvorefter turen går til London. Egentlig er det ikke en studietur, men en "højniveau-tur". Så det er alle dem med engelsk på A-niveau, der skal af sted, og jeg glæder mig enormt meget!

Mig og en af mine veninder fra klassen har fundet ud af, at der lægger en fantastisk stor, otteetagers boghandel derovre, så vi slæber endnu en veninde med - og så skal vi altså bare gå amok! Det lyder som himlen, og jeg regner helt klart med, at min kuffert bliver en del tungere, når vi skal hjem igen, fordi jeg har købt så mange bøger.

Godt nok skal vi kun være der onsdag til fredag, men jeg håber alligevel, at jeg også får fundet et par julegaver - det er jo lidt mere specielt, når man ikke bare lige kan gå ned i butikken og købe det selv.
Image and video hosting by TinyPic

6 kommentarer :

  1. Hvor lyder det super med sådan en London tur :-)
    Du må nyde hvert sekund og fylde op med spændende læsning.
    Der er smukt i London har jeg hørt, vil gerne selv en tur dertil.

    God tur ønskes fra Maria
    "En verden af kunst"

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg nødt turen utroligt meget, og vi var næsten for heldige med vejret! Det blev 21 grader den ene dag! :)
      Jeg købte også en masse bøger med hjem, hvis der ikke er gået for lang tid, kan jeg sagtens dele dem her på bloggen :)

      Slet
  2. London er bare den bedste ferieby, var afsted i starten af november - det var skønt.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en skøn by, men der var enten for lidt tid eller for mange mennesker :D

      Slet
  3. Amazing Article, Incredible writing style. i really liked the way you represent the content.

    Trebinje apartment

    SvarSlet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!