søndag den 15. januar 2012

Hvad skal jeg lave i dag?

Jeg får ret travlt i dag, men det er jo bare typisk mig, for jeg udskyder nemlig altid alting i alt for lang tid. Og lige meget, hvor meget jeg prøver at få det gjort inden, så kan jeg bare ikke. Det er virkeligt dumt, det ved jeg, men måske kommer der en dag, hvor jeg bliver "voksen" og mere ansvarlig.

Jeg tænker lidt, at det ville være smartest og mest overskueligt, hvis jeg bare lavede en hurtig liste (:

11:20 Skal jeg ordne negle. Jeg tænker noget dyreprint, jeg tænker massere af glimmer og jeg tænker utraditionelle farver.
12:00 Skal jeg hoppe i gammelt, beskidt tøj, da jeg skal pudse vinduer i hele huset.



15:30 Kan jeg nok lige proppe en frokost ind.
15:45 Skal jeg gå med min lille vovsepige.
16:15 Begynde på lektierne og bare kæmpe derud af.
19:00 Efter aftensmaden skal jeg rydde op på værelset.

Det var så det, og selvfølgelig skal jeg nok vise jer mine negle, hvis de bliver flotte!

Jeg håber, at i får en skønner dag.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!