søndag den 15. januar 2012

Og jeg, som troede jeg ville få travlt..

Det er så dejligt, når man opdager, at alt det man troede, der ville tage en million år slet ikke gør det. Det betyder, at jeg har haft mulighed for at bruge en helt masse flere penge i dag, ups..
Jeg må virkeligt lære at styre mig og gemme lidt, da jeg ikke har et job endnu.
Nå men denne gang var det lidt mere fra ELF og en enkelt dejlig perle på Asos. Sidst blev indlægget ret langt da jeg købte noget, og det gør det også i dag, men det er igen kun på grund af alle billederne.

Først vil jeg lige vise tingen fra Asos.

O.P.I White Shatter! Jeg fik den
til kun 46,76 kr,., og så oven i
købet gratis fragt. Den er desværre
udsolgt nu, men O.P.I Navy Shatter
er der stadig til samme pris her.

Jeg er ikke pigen til sort, jeg er pigen til hvid. Jeg elsker hvid. Alle kan bære sort, men få kan klare den hvide. Det sejt!

Og så lidt ELF produkter til samlingen. Billige og dejlige ting er goooooood.

ELF Royal Purple til 12,96 kr.
ELF Matte Finisher til 8,64 kr. bare
fordi, at jeg ikke tror, at en er nok.

ELF Nude til 12,96 kr.

ELF Cranberry til 8,64 kr.

ELF Gum Pink til 12,96 kr.

ELF Mango Madness til 12,96 kr., bare
fordi, at jeg har købt den før. men fik
ELF Passion Pink, så nu vil jeg meget
gerne se den rigtige mango farve.

ELF Purple Dream til 12,96 kr.

ELF Nourishing Cuticle Pen til 12,96 kr.
Det er så 8 dejlige nye neglelakker til mig om.. jeg ved ikke, hvor lang tid, en uge måske, og en olie til mine åndssvage neglebånd.


Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!