fredag den 20. januar 2012

Bøger og neglelak.. en update d:

Nu har jeg virkeligt taget mig sammen og stukket næsen i bogen. Det er fandme hårdt at læse sig igennem 300-et-eller-andet sider, når det der står bare ikke fanger en lige så meget som de fine nye neglelakker i æsken henne på bordet.
Jeg elsker bøger, og den jeg er igang med nu har faktisk udviklet sig ret godt, så godt at den er voksen en halv stjerne i min verden. Super for den!

Jeg ville bare sige, at i ikke behøver at vente så længe på næste boganmeldelse!

Og så har jeg endda også fikset min første e.l.f manicure fra mit nyeste indkøb (:
Så bare vent! Imorgen kommer der billeder og en anmeldelse på lakken, som jeg valgte at prøve først.

Er du en læsehest??

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!