torsdag den 19. januar 2012

Vasketøjskurv OG bogholder? Hmm..

Da jeg kom hjem fra skole i dag fik jeg ikke bare en, men to skønne overraskelser! Den første har jeg skrevet om her, så det vil jeg ikke komme ind på nu.
Okay videre..

Lige der i entreen stod den flotteste og sødeste vasketøjskurv i hele verden. Og så fortalte mor, at den var til mig, og så hoppede og dansede jeg selvfølgelig rundt. Fantastisk! Den vil passe perfekt ind til mit værelse, når jeg har fået lavet om, og det tænkte mor heldigvis på.

Set forfra, så man kan se den fine pose stikke ud, med Laundry
broderet på. Rigtig sødt!

Set ovenfra, bare så i kan se, hvordan den ser ud fra den vinkel..

Set inden i.. Jep det er så stofposen inden i vasketøjskurven.

Den er jo rigtig flot i sig selv, men så fik jeg en ide. Hvad havde jeg regnet med? Jeg elsker bøger, og hvis jeg kan slippe af sted med det ,så er de på alle ubrugte overflader på mit værelse.

Den kan også bruges som bogholder!

Set ovenfra med bøger på.
Vasketøjskurven er fra Kvickly, og den kostede oprindelig 100 kr., men min mor fik den til 20 kr., da det var den sidste, som var tilbage. Virkelig heldigt!
Jeg ved ikke om der er flere tilbage i andre Kvickly'er, måske..

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!