fredag den 27. januar 2012

New in: Nye støvler til mig! (:

Igår tog mor mig med ud for at bytte et par støvle, som jeg havde fået af min dejlige kæreste, men som der desværre havde været en hel del problemer med. Det var nu anden gang de skulle byttes, så jeg besluttede mig for at prøve en hel ny model.
Og det er jeg rigtigt glad for, at jeg gjorde! Ellers havde jeg aldrig haft kuglerne til at købe dem her, som jeg krydser vildt meget fingre for, vil holde mere end en måned.



Man kan slå pelsen op når det er ekstra koldt.. jeg var bare en
klovn og fik kun et billede af dem med forklappetingen oppe.





Jeg havde lige været ude. Jeg troede, at jeg havde fået tørret
dem ordenligt, men åbenbart ikke. Ups!

Jeg har gået med den hele dagen i dag, det vil sige jeg har haft dem på fra 07:00 til 14:30 uden stop. Og de har slet ikke smadre mine fødder, selvom de var helt nye, skønt!

De er fra Deichmann og står til 299 kr.

Har du haft problemer med nogen af Deichmann's sko?

2 kommentarer :

  1. Jeg synes det er lidt synd, at du har taget billederne med blitz, da den brune farve er meget flottere i rigtigt lys x'D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er fordi det var mørkt, og fordi mit kamera er så oldgammelt, at hvis man tager billeder uden blitz, så bliver de slørrede xD

      Slet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!