tirsdag den 28. februar 2012

Hmm.. klik?

Efter de her to uger uden rigtig at være aktiv her på bloggen, så er der et eller andet, som har sagt klik inde i mit hovede. Der er en eller anden underlig trang til at blive personlig, og jeg har ingen anelse om, hvor det kommer fra. For at være helt ærligt har jeg nok haft det sådan omkring bloggen de sidste 8 dage, men jeg har ikke gjort noget ved det som sådan.

Det betyder, at i fremover vil blive udsat for mere personlige indlæg end bare noget om bøger, neglelak eller whatever. Selvfølgelig vil det andet også være der, for det vil jeg bare ikke kunne undgå. Jeg elsker at fortælle folk om alt muligt. Sådan er det bare. Men jeg er også vild med bare at skrive der ud af og komme frem til et eller andet vildt fedt.

Jeg kan stadig huske dengang, da jeg skrev om mening. Mening helt ærligt. Det var åndssvagt, men jeg følte mig virkelig stor og sej, jeg følte mig klog.. selvom det i virkeligheden var det værste lort af en omgang sludder jeg nogensinde havde set, men det var skønt.
Og nu fortæller jeg det så til jer.. det dumt.

Om lidt kommer der for første gang i et par år og en madpakke et indlæg om noget boghalløj!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!