mandag den 27. februar 2012

Travlt :/

Jeg har haft så travlt i dag.. eller rettere sagt: Jeg har så travlt i dag. Det er helt vildt.. Rydde op, rydde op rydde op, savne min dejlige kæreste, stirre på FMyLife, rydde op, rydde op, rydde op.. det er ret slemt.
Ikke nok med det, så har jeg også haft fri fra skole i dag af en eller anden underlig årsag, men jeg skal ikke brokke mig. Når ja, så har jeg siddet og stirret på min indbakke i hvert fald i øh.. 5 timer, hvis man også tæller dem med fra igår aftes. Selvfølgelig har jeg også spillet kabale og gået to enormt lange ture med min hund.

I kan godt se, hvor slemt jeg har det ikke? Det er simpelthen derfor, at der nok først kommer en bunke indlæg i morgen (eller senere i dag, hvis det skulle ske, at jeg blev træt af at stirre intenst på min indbakke).
Jeg har fået læst 3 bøger, set 2 film og prøvet 1 neglelak siden sidst, så der vil blive en helt masse skønt skrammel til jer! (:

Som undskyldning får i det her charmerende billede af mig.


Og så har jeg endelig taget mig sammen og svaret på ALLE kommentarer.. og udgivet endnu flere føles det som om. Det varmer rigtigt dejligt om hjertet (:

P.s. min giveaway er altså stadig igang! Meld dig til.. det er jo gratis!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!