søndag den 26. februar 2012

Siden sidst (:

Så er jeg tilbage efter 16 fantastiske dage med puttedyret i mit liv!

Der er sket en helt masse, eller egentlig ikke, men nu er det jo også de mindst ting der får mig op at køre.
Min HTC Legend virker igen wehuu, skønt! Og jeg er blevet afhængig, ikke så skønt. Hvert ledigt øjeblik sidder jeg og dræber frugter der flyver hen over skærmen med tilhørende kampråb og ekstreme vredesudbrud, når jeg taber.

Så er det officielt, at jeg har brug for en ny seng. Den knirker og knager og tingene under madrassen knækker konstant.. og så fed er jeg heller ikke blevet!

I næste uge kommer den rare postmand med et par bøger til mig, som mit dejlige puttedyr af en kæreste har sponsoreret til mig. 1'eren og 2'eren til i en serie, hvor jeg blev nødt til et købe 3'eren først fordi jeg er en sucker for smukke forsider..

Nyt tøj, nye film, min fjernbetjener virker igen.. (:

I går var vi (mig og min dejlige kæreste) i biffen. Vi så This Means War og det var hylende grinagtigt!
Øhh.. fredag var vi på Jensens Bøfhus og æde os endnu tykkere og federe i bøffer og flere kander sovs, bare fordi vi kunne.

Og til den store overraskelse.. lørdag kl. 15:15 lød jeg fik har gå i døden og genopstå.. jeg lyver ikke når jeg siger, at saksen klippede 25 cm af.. wow. Men elsker det nye hår!

Heeej hej (:

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!