onsdag den 18. april 2012

Lægen, gave, ispose og filmhygge d:

Så har jeg været til lægen igen.. mor skrev til mig midt i skoletiden, juhuu.. og så skulle jeg til lægen direkte efter skole. Det er fordi jeg har to kæmpe blå-lilla-røde mærker på min fod, og ikke nok med det, så er den enormt hævet.
Så har jeg cellulitis og intet hjælper, så nu skal jeg til hudlæge.. og så har jeg stortset hver dag ondt i hovedet og kvalme, så på tirsdag skal jeg have taget blodprøve.


Da lægehuset ligger i centeret, så kom jeg lige forbi en herreforretning.. og der fik jeg selvfølgelig brugt lidt penge (som jeg ikke har..) på min dejlige kæreste (:


På vej til Netto var der så lige en Matas.. hvilket betyder et nyt gratis blad, jubii!


I Netto var der tilbud på en masse dims, og der fandt jeg den her! Kun 6 kr. den er da sindssygt sød og vil passer perfekt til min nye taske, som jeg ikke har købt endnu (og heller ikke har set, men shh).


SURPRISE! Det er et net! Så har jeg altid noget at proppe de billige sodavand i, når jeg skal smugle ting som ikke er købt i bio'en med i biografen d: eller bære de tunge bøger hjem..


Og nu er jeg så kommet hjem. Jeg har enormt ondt i foden og maven. Så nu vil jeg se lidt film, opdatere bloggen og hygge mig.

Hejhej (:

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!