søndag den 1. juli 2012

Tilbud i Matas! (: - og det jeg fik med..

Som så mange andre tømte jeg min postkasse og bestemte mig for, at jeg skulle i Matas. Der er nemlig tilbud! Der er altid tilbud, men det her er super-duper-tilbud (i hvert fald i mine øjne!)..
2 for 1 af GOSH Velvet Touch eller Let's Twist Eyelinere, altså 69,95 kr. for 2!
WOW mascaraen kostede 34,50 kr. og den der Sexy Curves kostede 22,50 kr.






Købte eyelinerne i Purple Stain og Ocean Mist.

Smut i Matas, jeg tror nok, at tilbudet går til d. 14 juli, men i må ikke hænge mig op på det!

24 kommentarer :

  1. Ej, hvor skønt! Der skal jeg da vist også et smut forbi :p

    Håber du vil kigge forbi min nye blog,
    http://fashionisthething.blogspot.dk/

    knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja gør det (:
      Og smutter da forbi!

      Slet
  2. I love the Sexy Curves one !

    http://FumixLand.blogspot.fr/

    SvarSlet
    Svar
    1. I absolutely HATE the Sexy Curves one....

      Slet
  3. Hvor heldig. Sådan noget er bare fedt. Det kan man altid bruge. Din blog er faktisk rigtig fed. Kan rigtig godt lide dit tema/layout. Det er vildt fedt!

    Kig gerne forbi
    www.smilduerpaa.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Rigtig mange tak, måske jeg skulle få lidt gang i bloggen igen (:

      Slet
  4. Hvorfor opdager jeg aldrig sådanne tilbud? :-) Også flotte eyelinere!

    Hannah
    ilikemondays.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Du brude kigge i tilbudsaviserne (; og tak

      Slet
  5. Tak for info, jeg nåede også lige at købe en "WOW" lashes :D

    Lolomus ~ Lolomus.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Sikke en billig fornøjelse - jeg står netop og mangler en mascara - det kunne da være man skulle et smut i Matas, kan jeg se :D

    - Anne

    SvarSlet
  7. Hej Katrine, vil du sende en mail til tenna_schaltz@yahoo.dk ? :)

    SvarSlet
  8. Vildt fede eyelinere du har købt! :)

    -Det ville være rigtig dejligt, hvis du kiggede forbi min blog :)

    Knus Emma
    http://cousinsinthecloset.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Og det vil jeg da gerne (:

      Slet
  9. Ups, kommentaren fra før er altså fra både Lena og Emma, vi kom bare til at bruge Lenas bruger.. Hahah :)

    Knus Emma OG Lena ;)

    SvarSlet
  10. Hej!
    Jeg elsker din blog tittel! Den er vildt sød! -Så vil jeg også sige, det du gør med at tage billeder af børsterne, til mascaren, det er super brugbart! TAK! :D

    kram fra mig!
    Har du lyst til at følges?
    http://annasblog-mixed.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tusind tak! :D
      Og så lidt, det er så irriterende, at man ikke bare kan åbne dem og kigge i butikken..

      Selvfølgelig vil jeg følges! Jeg smider lige en kommentar på din blog (:

      Slet
  11. Hejsa!
    Rigtig fed blog du har :-)
    Er nu blevet fast læser, vil du så ikke også like min blog?
    Knus Isabella<3

    rask-nygaard.dk/isabella

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak og jeg kan ikke se, at du er fast læser (:

      Slet
  12. Tusind tak for tippet!- Desværre lidt sent jeg læser det :-(
    Rigtig fin blog, har lige et spørgsmål. - Den Ipod du har ude i siden, hvordan har du sat den ind?
    Svar meget gerne på min blog, for ellers ser jeg det ikke.
    Knus Charlotte / charlotterolighed.blogspot.com :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa! (:
      Du spurgte om den iPod, som jeg har ude i siden på min blog. Det er super nemt!
      Det er en mixpod, så alt du skal gøre er, at gå til Mixpod.com.
      Blig medlem og lav en spilleliste, derefter skal du bare vælge, hvordan afspilleren skal se ud..
      Siden fortæller dig, hvordan du sætter den ind (:

      Slet
  13. Really great new ins!

    xoxo M
    Check my blog out on: maikenms.blogspot.com

    SvarSlet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!