lørdag den 27. oktober 2012

NOTD: O.P.I Meep-Meep-Meep

Velkommen til Meep-Meep-Meep fra O.P.I's Muppet's Collection 2011.

Det er en dyb medium rød glass-fleck lak med en smule magenta/hot pink shimmer, når lyset rammer rigtigt. Denne neglelaks konsistensen er fantastisk!



På billederne har jeg to lag på og ingen top coat. På det nederste billede med blitz kunne der måske nok have været brug for et lag mere, men det kan virkelig ikke ses i naturligt lys!

Meep-Meep-Meep tørrer dejligt hurtigt, men desværre holder den som en i helvede. Jeg har været på en lille handletur, og den er allerede begyndt at vise "tip wear". Så der skal bruges en god top coat med den her lak!

Og så lugter den faktisk ikke vildt grimt, som så mange andre lakker gør, stort plus!

Den vil på 4 stjerner fra mig, da det med tip wear ikke gør mig noget.. så længe har jeg alligevel sjælendt mine lakker på. Jeg elsker at skifte farverne på mine negle ud ofte!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!