tirsdag den 6. november 2012

New in: China Glaze og Sally Hansen Gem Crush!

Jeg har ikke fået disse 3 lakker samtidigt, men jeg har modtaget en passe lakker med posten her den sidste tid. Så jeg tænkte, at det var lettest for alle, hvis jeg bare delte mine "New in"-indlæg op i mærker.

Venstre til højre: China Glaze Adventure Red-y, China Glaze Mrs. Claus og Sally Hansen Gem Crush i Lady Luck

Blitz

Lampelys

Efterårssol - indendørs

Jeg blev simpelthen nødt til at have alle 3 billeder med, da hvert ligesom viser de forskellige lakker både rigtigt og forkert.

På det første og sidste billede er Adventure Red-Y og Lady Luck meget præcise i farven, imens Mrs. Claus er totalt identisk med farven i virkeligheden på 2 billede.

Lady Luck har jeg faktisk haft i et stykke tid, jeg har bare aldrig rigtigt fået vist den. Adventure Red-y modtog jeg d. 2 november, og Mrs. Claus er lige kommet ind af døren idag.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!