lørdag den 23. marts 2013

Bye bye Dublin!

Ude godt - hjemme bedst.

Det har altid været sandt for mig. Jeg elsker at være ude at opleve, men det slår nu ikke det der med at være hjemme. Især ikke når det regner konstant, og vejret er fugtigt og lunkent. Føj. Så hellere en tør kulde her i Danmark.


Som i nok har forstået, så gik min studietur med 2.T til Dublin. Det var enormt hyggeligt, vi fik gået noget der føles som 15 marathoner, set en masse bras og set en masse pæne ting. Der var enormt billigt, så alle pengene blev brugt + små 20 euro, som jeg blev nødt til at hæve ekstra.

Nu skal jeg bare lige have fortalt alle, at jeg er kommet hjem igen.. Da jeg kom hjem igår, gik jeg bare i koma og afkoblede fra verden omkring mig.

Det var skønt!

Men nu er jeg hjemme, og det er tid til at vise jer massere af billeder af Dublin, folk og selvfølgelig ALT det jeg har købt! Tænker på at opdele det efter kategorier, da der virkelig er blevet købt meget.. faktisk så meget, at jeg var tæt på ikke at kunne have kufferten med hjem, da den var så tung.

*hugs* Katrine <3

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!