lørdag den 16. marts 2013

Månedsdagsgave til kæresten ♥

I tænker nok, at det er da ordenligt dumt at ligge billeder ud af en gave... men næ nej! På det tidspunkt, hvor det her indlæg bliver udgivet, der har han selvfølgelig allerede fået den.

Vi har månedsdag idag, d. 16 marts <3



Jeg er en lille bitte smule i tvivl om gaven er for sød.. er den for piget? Er bamsen for meget? Jeg ved det ikke.. i hvert fald, så håber jeg, at han bliver glad.

Det er et Jensens Bøfhus gavekort til en frokost for to, som jeg har købt til ham. Så ja, jeg inviterer ham ud. Det er derfor, at der står "sig ja" på kortet. Nu har han bare at sige ja.. ej det er jeg også sikker på, at han gør.

Nu vil jeg forlade jer ingen - jeg skal i bad. For han har inviteret mig til fest i aften.

... og jeg har aldrig været så nervøs i mit liv!

*hugs* Katrine

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!