torsdag den 14. marts 2013

Fredag, lørdag og søndag ♥

Hvad med et prøve noget nyt? Det her indlæg bliver i punktform!

1. Der er skriftlige terminsprøver imorgen. Fra 9:00 til 14:00. Det er 5 timer i en stinkende idrætshal.

2. Jeg skal til "maskebal", som så ikke er maskebal alligevel. Alexander inviterede mig til fest, som han først beskrev som galla, så som maskebal. Og igår viste det sig så, at festen i virkeligheden kun er lidt finere end hverdag. Forestil jer lige mig, der gik i panik og løb rundt!

3. Så skal jeg sove hos Alexander til lørdag <3

4. Jubiiiii! Så er det lørdag, og vores månedsdag! Her tager vi hjem til mig, hygger os og laver præcis, hvad vi har lyst til.

5. Alexander sover så hos mig til søndag <3

6. Det er vist tid til, at jeg skal lave en aflevering, som jeg ikke har haft tid til i løbet af ugen.

7. Der skal desuden pakkes til studieturen!

8. Så bliver der spist aftensmad, og Alexander skal hjem igen :(

9. Puttesove - tidligt i seng!

- - - - - - - - - -

Så der bliver altså ikke flere indlæg før, at jeg kommer tilbage fra studieturen.. hvis i er heldige kommer der måske lige en opdatering søndag aften!

*hugs* Katrine

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!