torsdag den 14. marts 2013

Siden sidst :) ♥

Der er sket en helt masse siden sidst, jeg smed et indlæg op på bloggen.. men jeg kommer nok til at fokusere på tirsdag.
Og så tænker du sikker: "Hvad skete der i tirsdags?"

Jo nu skal i bare høre. Tirsdag var fantastisk <3

Efter skole tog jeg hjem til skønne Alexander. Som i efterhånden nok er forstået, så er han min kæreste. Han havde vist glemt at informere hans mor om, at jeg kom med hjem. Heldigvis var hun rigtigt sød omkring det. Hele hans familie er utroligt sød!

Tiden gik så hurtigt. Det er møg irriterende. Vi nåede lige at putte lidt, så skulle vi spise. Derefter puttede vi noget mere, så en film. Eller rettere sagt, vi så det meste af en film. Så skulle jeg hjem af. Det var jo en helt normal og dum onsdag bagefter..

Jeg havde købt enormt dyr chokolade fra Peter Beier med til os og filmhyggen.. det skuffede mig ret meget, at vi ikke nåede at dele den. Han fik den, og han lovede at gemme en chokolade dinosaur og en karamel trøffel til mig.. (:

Godt nok sluttede dagen ikke så fantastisk, da han valgte at blive hjemme i stedet for at køre med, da jeg skulle hjem. Der kom da også et par tårer, da jeg kom under dynen. Typisk mig at være så overfølsom, men der er jo ikke så meget, jeg kan gøre ved det.
Vi fik dog ordnet det hurtigt <3

- - - - - - - - - - -

Så kom onsdagen.. åååha!

Historie var fantastisk, idræt var power yoga, matematik var enestående. Og jeg er ikke engang sarkastisk. Jeg elskede virkelig den matematiktime. Jeg følte mig på toppen af verden. Der blev lagt ud med, at det her emne var enormt svært og bla bla bla.
Jeg fattede alt! Det var så nemt!

Derefter tog jeg til Roskilde, hvor jeg mødte mor. Vi kom lige forbi Tiger, hvor jeg fandt en del af gaven til en veninde fra klassen, der bliver  18 år på mandag.
Så videre til Danske Bank, hvor der selvfølgelig var rod i alt. Heldigvis kom jeg derfra med de euro, som jeg skulle bruge alligevel.

Ind i bilen og af sted til Ro's Torv. Der fik jeg købt mig to par bukser, nu hvor jeg havde formået at ødelægge ALLE mine andre par. Flot Katrine!
Jeg fik også købt resten af gaven til hende veninden.

- - - - - - - - - - -

Endelig kom jeg hjem igen omkring kl. 19:00!

Så læste jeg op på matematik, hjalp en anden veninde med lektierne, skrev med dejlige Alexander og gik så i seng, hvor jeg snorkede lystigt derudaf.

*hugs* Katrine

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!