søndag den 10. marts 2013

Nye bøger! :D


Jeg har lige fire helt nye bøger, som jeg endnu ikke har vist jer. De er blevet købt over to gange - og i sidste måned.. så ja, jeg er ret bagud. Men hellere sent and aldrig, ikke?

De er alle på engelsk, paperback og chick-lit. Hvilken pige med respekt for sig selv elsker ikke lidt feel-good chick-lit?


Den første er A Walk In The Park, der er skrevet af Jill Mansell. Udfra bagsiden, så skulle den her bog være en hæsblæsende kærlighedshistorie. Præcis, som jeg kan lide det. Jeg glæder mig utroligt meget til at komme igang med den her!


Okay. I Heart London af Lindsey Kelk var lidt en klumpe-dumpe-køb. Det er åbenbart en 5'er. Jeg købte den kun fordi ekspedienten sagde, at det var en 2'er. Ej altså!!


I Heart Vegas af Lindsey Kelk skulle så forestille at være 1'eren. Men næ nej. Endnu engang løg den forbandede ekspedient. Det er så 4'eren.
Det betyder så bare, at jeg skal have købt tre andre bøger inden, at jeg kan komme igang med dem her.


Den her er klart perlen af de fire. Bare kig på den!
One Hundred Names af Cecelia Ahern. Den her bog er skrevet af en af mine yndlingsforfattere - hun formår altid at efterlade mig med tårer ned af kinderne, når jeg afslutter læsningen af en af hendes værker. Det er fantastisk.

Knussere Katrine :)

2 kommentarer :

  1. Elkser at læse bøger det er så hyggeligt!
    Jeg tænkte på om du ikke vil være med i min konkurrence på min blog hvor du kan vinde en blackmask?
    http://anna-mitlivminetankermig.blogspot.dk/2013/03/konkurrence-blackmask.html
    xoxo

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er nemlig enormt hyggeligt! :D
      Og det vil jeg rigtigt gerne :)

      Slet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!