tirsdag den 26. november 2013

ENDELIG EN LØSNING PÅ MIT PROBLEM MED BAGGRUNDE!


Hader i også bare den der jagt efter det perfekte baggrundsbillede?

Jeg er på jagt stort set hele tiden.. som regel består jagten af, at jeg tager uendeligt mange billede af min kæreste, da det er ham, jeg helst vil glo på hver gang jeg tænder min computer. Men hvordan skulle jeg dog kunne bestemme mig for kun et billede? Hvordan er der overhovedet nogen mennesker, der kan have det samme baggrundsbillede i laaang tid? Det er uforståeligt for mig.

Men så tændte pæren over mit hovede. Hvorfor bruger jeg ikke bare Fotor.com? Det er vildt nemt, og jeg bruger det til at lave toplogoer til bloggen med. Så kan jeg vel også lave en baggrund. Og ja det kunne jeg da. Det i kan se er mit første forsøg, og jeg er godt tilfreds.
Ikke nok med, at der både er lilla blomster på, så er der tre billeder af min skattemand. Fantastisk! Desuden kan jeg "organisere" mit skrivebord ordenligt nu. Det elsker jeg.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!