lørdag den 23. november 2013

HVAD SKER DER, NÅR HAN SOVER? ♥


Sådan ser han så ud, når han falder i søvn efter, jeg har vækket ham klokken lort lørdag morgen. Da klokken blev omkring 10, kunne han ikke holde øjnene åbne længere og gik i koma. Eller det troede jeg, indtil han begyndte på nogle besynderlige ting.

Han må have drømt, at han var en hund eller sådan noget. Pludselig begyndte han at ligge og spjætte med arme og ben. Da det stoppede smaskede han lidt. Smaskelydene fortsatte indtil, at jeg fik vækket ham med lidt for mange kys.


Så gik øjnene op.. han må da have været glad, for hans smil blev der på trods af, at jeg brutalt havde vækket ham med kys i hele ansigtet. Desværre holdte det ikke længe, før han vendte ryggen til mig og begyndte at smaske igen.

Nu har jeg ret mange gange langt mærke til hans smaskelyde.. gør jeres kærester også det? Eller er det bare min, der er usædvanligt meget madglad?

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!