mandag den 2. december 2013

BODY SHOP LÆKKERIER MED CHOKOLADE, FERSKEN OG JORDBÆR!


Om små seks dage vil jeg være den heldige pige, der kan smøre mig ind i en dejlig, ferskenduftende creme og bade i den rene fersken- eller chokoladeduft. Og det er slet ikke nok, for jeg vil også vaske mine hænder i jordbær eller chokolade!
The Body Shop er helt klart mit yndlingssted at købe creme og ting til badet. Deres ting dufter så vidunderligt, og de gør virkelig gode ting for min hud, der ellers ikke er så glad for noget som helst.

Deres Vineyard Peach serie dufter faktisk præcis som ferskenvingummierne fra Haribo!

Udover disse skønne sager, fik jeg ordnet et par julegaver. Hver jul er jeg sent på den, men det nægter jeg at være i år! Nu kan jeg allerede sætte flueben ved mere end to personer på gavelisten. Ja, jeg kan også strege jer på listen, for jeg har en giveaway oppe i ærmet til jer - vær tålmodige!

Hvis du har prøvet et produkt fra The Body Shop kan du få 10% på din næste ordre, hvis du skriver en anmeldelse af det på deres hjemmeside. Det kan klart anbefales - det har jeg nemlig selv lige gjort!
Du får også gratis fragt, hvis du køber for mere end 250 kr., hvilket man jo kommer hurtigt op på, når deres ting er så skønne!

Hvad er din yndlings duft fra The Body Shop?

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!