onsdag den 15. januar 2014

LIDT OM MIN DAG ⎮ GÅTUR, BØFFER OG LEKTIER!


I har efterspurgt flere indlæg om, hvad jeg går at laver - så her kommer det!

Jeg har gået en enormt lang tur med musik i ørene idag. Den tog lidt over to timer, og jeg opdagede det først, da jeg var nået virkeligt lang væk hjemmefra, og det var ved at blive mørkt. Jeg nåede da hjem lige inden, at himlen blev helt sort.
Lige efter jeg var hoppet under min dyne for at få lidt varme i kroppen igen, ringede min far. Så skulle vi op at handle ind til aftensmaden. Farmor og farfar var nemlig forbi igår, og de havde lækre, røde bøffer med til os! Mums mums.

Nu har jeg lige brækket nakket på Shakespears Macbeth, som er enormt kedelig. Jeg har da også læst 18 sider om, hvordan man skriver et ikke litterært essay i engelsk. Det var faktisk værre end Macbeth! Hvorfor skal vi læse det? Hvorfor kunne kun ikke bruge 5-10 minutter af undervisningen på at forklare det?

Der kommer måske/måske ikke en video med et stort e.l.f. haul op på bloggen snart. Jeg har filmet den video 5 gang idag - men jeg er ikke en fan af kvaliteten. Mobilvideoer sætter virkelig en kæmpe begrænsning.. Men hvis jeg beslutter mig for at dele den med jer, så håber jeg, at i tager godt imod den!

Har du haft en god dag?
Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!