torsdag den 20. februar 2014

NOTD: CHINA GLAZE - TEAL THE TIDE TURNS


Det er den første lak fra China Glaze's nye Seagoddess Collection, som jeg viser her på bloggen - og jeg elsker den! Normalt er jeg ikke specielt vild med den her salgs farver, men den her lak har allerede en plads i mit neglelak-bankende-hjerte. Den her farve minder mig virkeligt om havet og havfruer!
Desuden er det en tekstur-lak, så den er lidt "rå" at røre ved, men det synes jeg endnu engang er fedt!

Det er Teal The Tide Turns, og ved første lag er den utroligt sheer/gennemsigtig. Der er næsten ingen farve eller glimmer med. Til gengæld tørre den enormt hurtigt og bliver som på billedet ved kun to lag. Man kunne have lagt et tredje lag, men jeg er helt vild med den effekt, som lakken giver på neglene, ved kun to lag.

Lakken kan helt klart anbefales til alle og kan købes på Ebay til ca. 40 kr. lige her!

Hvordan har du det med tekstur-lakker?
Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer :

  1. Wow, den er flot! Den kunne jeg godt finde på at købe. :) Jeg har en kæmpe svaghed for neglelak, haha.

    Jeg er helt vild med tekstur-neglelakker! Liquid Sand fra OPI (Mariah Carey) og Belugaria fra Essie er at finde i min samling. <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Du burde helt klart købe den! Den er jo enormt billig :D
      Jeg elsker også tekstur-lakker.. jeg har SÅ mange af dem i samlingen :D

      Slet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!