tirsdag den 22. april 2014

1 ÅR OG 2 MÅNEDER MED ALEXANDER ♥︎


Her den 16 april havde vi været sammen i hele 14 måneder. Dagen blev brugt på først at besøge UngeGuiden, så jeg kunne søge om uddannelseshjælp (kontanthjælp til unge).. hvorefter vi tog bumletoget til København. Jeg nyder virkelig at "rejse" med bumletogene. Der er bare så meget luksus over det, og så går det mega hurtigt, da der er så få stop!

Da vi kom til København tog vi en hurtig bid mad på Sunset. Der var helt proppet med mennesker, så vi endte med næsten at sidde på skødet af en lille dreng og hans mor. De så ikke vildt begejstrede ud over at blive mast af et kærestepar.. men hvad kan man gøre ved det?
Alexander havde aldrig været på Sunset før, men heldigvis kunne han godt lide det.. så jeg regner ikke med, at det var sidste gang, jeg bliver hevet med derind.

Bagefter gik turen hen efter frozen yoghurt, som jeg simpelthen er blevet så vild med. Det var endnu en ting, som Alexander aldrig havde prøvet før - men heldigvis elskede. Jeg er overbevist om, at det er ta' selv-delen, han bedst kan lide ved det.

Resten af tiden brugte vi på at nyde det skønne vejr, hvorefter vi tog hjem til ham og hans familie. Selvfølgelig spillede vi en hel del Runescape i løbet ad aftenen, men det gør vi virkelig ofte her for tiden, så det er der ikke noget nyt i.

Hvor lang tid har du været sammen med din kæreste?
Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer :

  1. Et stort tillykke med jeres 14 måneders dag:-)

    I passer bare så smukt sammen og jeg kan forstå, at I også formår at nyde livet sammen.
    Sender jer mine bedste tanker og ønsker jer en fantastisk kærestedag:-)

    Hilsner fra Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Tina :)

      Og ja, vi nyder livet sammen fuldt ud. Sammen er vi gladest :D

      Slet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!