tirsdag den 15. april 2014

ET SMUT FORBI IKEA MED ALEXANDER ♥︎


Da jeg fik et gavekort til Ikea i julegave, var det vist på tide, at jeg fik brugt det på nogle af de ting, jeg har gået og ønsket mig. Derfor tog mig og Alexander et smut forbi Ikea, nu hvor han havde ferie fra HTX.

Alexander gav lidt mad derude. Vi fik deres kødboller med kartoffelmos og tyttebær-halløj til. Det er så lækkert! Bagefter fandt vi et par paraplyer, da jeg lige havde fået ødelagt den eneste, vi har på vej til Ikea. Hovsa. Heldigvis kostede en kanon god paraply kun 25 kr!

Det er ikke en hemmelighed, at vi meget gerne vil flytte sammen, når vi begge er klar til det - så vi kiggede selvfølgelig på ALT derude. Vi fandt dem mest fantastiske, sorte sovesofa med chaiselong og det hele. Den kostede "kun" 2.299 kr, men så er det jo også måde en lækker sofa og en gæsteseng i ét. Vi købte den ikke endnu! Der er laaaang tid til, men derfor kunne vi vel godt gå rundt og drømme.

Til slut fik jeg købt mig de små nips ting, som jeg havde ønsket mig. Desværre kunne jeg ikke få det sengetøj, jeg gerne ville, da Ikea havde stort set alt sengetøj udsolgt. Ikke fedt Ikea!

I kan se det, jeg fik købt, i indlægget imorgen!

Elsker eller hader du Ikea?
Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!