tirsdag den 3. juni 2014

HVORFOR HAR I IKKE HØRT FRA MIG?

Det er nu 19 dage siden, at jeg sidst opdaterede her på bloggen. Der er godt nok sket en hel del siden da, så jeg har en masse spændende ting at fortælle jer. Selvom jeg føler, at jeg har haft travlt og har haft en masse ting at se til, så har der da også været plads til en god omgang læsning - så der kommer selvfølgelig også en bunke anmeldelser kastet efter jer i løbet af de næste dage.

Men jeg tænker, at jeg lige vil starte med at fortælle jer, hvad jeg har gået rundt og fået min tid til at gå med nu, hvor jeg ikke har opdateret på bloggen.

Ikke nok med, at jeg har læst en masse bøger, så har jeg været der for Alexander, imens han har været til både blodprøvetagning og opfølgende undersøgelse med hans kræft. Oveni det og bagefter/vedsiden af har jeg hjulpet med en masse konfirmationsforberedelser, da Alexanders lillesøster blev konfirmeret her d. 29 maj. Det var en super, men ret kaotisk oplevelse!

Dagene efter konfirmationen har jeg brugt til at få indhentet en del søvn og få slappet lidt af igen.
Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer :

  1. Godaften søde,

    håber Alexander er okay og at de holder kræften nede, væk..............
    Ja du har været en flittig boganmelder, skønt:-)
    Og altid festligt med en konfirmation, selv om den kan tage ens kræfter for en tid.
    Men håber hun kom godt ind i de voksnes rækker.

    Håber du får indhentet lidt søvn, så energien kan vokse.
    Rigtig god aften og alt vel til Alexander.
    Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Godmorgen Tina :)

      Alt går stadig godt med Alexander, og kræften har holdt sig væk..
      Når jeg er omkring mange mennesker på en gang, så tager det altid mange af mine kræfter. Men konfirmationen gik godt, og jeg fik også forståelsen af, at det var en god oplevelse for hende :)

      Knus :)

      Slet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!