mandag den 18. august 2014

FAILED FØRSØG PÅ "FØRSTE SKOLEDAG"-NEGLE




Som I måske læste igår, så ville jeg gerne have neutrale negle på første skoledag. Jeg startede jo i en ny klasse, og jeg ville ikke "skræmme dem væk". Mit første forsøg, som jeg droppede hurtigt efter, at billederne blev taget, ser i så her.

Jeg har valgt at dele det, fordi jeg faktisk synes, at det er en fed kombination med fede lakker, de duede bare ikke rigtigt til den begivenhed, som jeg nu engang skulle bruge dem til.

I kan se, at jeg brugte to China Glaze lakker, nemlig Re-Fresh Mint og This One's For You. Der var kun brug for to lag af den lækre mintgrønne Re-Fresh Mint og et enkelt lag af den lidt utraditionelle flakie This One's For You.

Hvad synes i? Godt eller skrot?
Image and video hosting by TinyPic 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!