søndag den 17. august 2014

MINE "FØRSTE SKOLEDAG I 3.G"-NEGLE



Jeg elsker jo neglelak, så det der med at møde op uden noget på neglene var utænkelig. Alligevel ville jeg heller ikke "skræmme dem væk" med en totalt skrigende grøn, derfor havde jeg beslutter mig for noget neutralt.
Helt "utro" imod mig selv kunne jeg dog ikke være. Jeg blev nødt til at vælge noget med glimmer. Hvordan kunne jeg dog gøre andet?

Derfor blev det til 2 lag af Catrice Oyster & Champagne. Jeg lagde den over et enkelt lag af Essie Ballet Slippers, som bare er en let gennemsigtig meget lys lyserød. Det blev jeg nødt til at gøre, da jeg ellers ville skulle have lagt mange flere lag af Oyster & Champagne, da det er en utroligt gennemsigtig lak.

Som I kan se på billederne har den er skær af guld i direkte sollys, i indirekte lys er den mere lyserød i det. Den er så smuk! Desuden er det en teksturlak, men jeg valgte nu alligevel at smide et lag top coat på, da den bare skulle holde!
Hvem møder op til første skoledag med en chippet manicure? I hvert fald ikke mig.

Hvis du tænker på at anskaffe dig lakken, så skal du lige tænke på, at den altså er utroligt gennemsigtig, og den er meget lang tid om at tørre, selvom du både bruger hurtig tørende top coat og/eller de fine "tørre drops" som man bl.a. kan få fra OPI, China Glaze og mange flere mærker.

Hvad synes i? Var det et dårligt valg til første skoledag?

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!