onsdag den 22. oktober 2014

ET PAR HURTIGE ORD!

Nu har jeg været væk fra bloggen i et godt stykke tid, hvilket jeg ved, at i har lagt mærke til og er ret utilfredse med. Det er jeg også selv, men jeg valgte, at prioritere min læsning oveni lektierne.
Desuden har jeg både været syg, virkelig travt og haft ferie. Så bloggen har jeg fået gemt godt væk i mine tanker - det må i undskylde! Men i ved vel efterhånden, at det sker med jævne mellemrum her på bloggen..

Nu føler jeg, at jeg har lidt mere overskud, så der venter jer endnu engang en masse boganmeldelser, opdateringer og andet skørt, som jeg nu engang kan finde på.

P.s. Jeg lovede jer en opdatering af bloggen igår.. men jeg kom til at spille Runescape.

Til slut fik jeg det mest fantastiske tilbud fra forlaget Lindhardt & Ringhof igår, men det vil jeg lave et seperat indlæg om imorgen.

Jeg håber, at i kan tilgive mit fravær..
Image and video hosting by TinyPic

4 kommentarer :

  1. Du er allerede tilgivet. Selvfølgelig ville det være rart med oftere opdateringer, men når du har så mange ting i gang, og du også har et liv du rent faktisk skal passe, så kommer det i første række. Specielt når du laver så gode indlæg som du gør, så overlever vi (eller i hvert fald jeg)! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Bøffe! :D

      Jeg vil prøve at opdatere så meget som muligt! :D Og hvor er jeg bare glad for at høre, at du overlever ;)

      Slet
  2. Selvfølgelig kan vi det - nu er du jo tilbage :D

    SvarSlet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!